صوفیہ امامیہ نوربخشیہ

مضامین


امام مہدی علیہ السلام کا تصور اسلام سے پہلے بھی قدیم کتب میں ملتا ہے۔ زرتشتی، ہندو، مسیحی، یہودی وغیرہ سب یہ عقیدہ رکھتے ہیں کہ دنیا کے ختم ہونے کے قریب ایک نجات دہندہ کا ظہور ہوگا.

مزید پڑھیں
زین العابدین امام سجاد (ع) کا یوم ولادت

سلسلۂ امامت کے چوتھے امام حضرت زین العابدین علیہ السلام پندرہ جمادی الاول کو 36ھ کو مدینے میں پیدا ہوئے۔ بعض نے پانچ جمادی الاول 38ھ لکھا ہے۔ ہمارے بزرگان کی کتابوں میں پندرہ جمادی الاول تحریر ہے۔

مزید پڑھیں
حضرت امام حسین علیہ السلام

شاہ است حسین بادشاہ است حسین
دین ست حسین دین پناہ است حسین
سرداد نہ داد دست در دست یزید
حقا کہ بنائے لا الہ است حسین

مزید پڑھیں
واقعہ معراج

ترجمہ پاک منزہ ہے وہ اللہ کہ جو اپنے بندے کو راتوں رات مسجد الحرام سے مسجد اقصیٰ کی طرف لے گیا کہ جس کا ماحول با برکت ہے؛تاکہ ہم اسے اپنی نشانیاںدکھائیں۔یقینا وہ سننے والا دیکھنے والا ہے۔

مزید پڑھیں
امیر کبیر سید علی ہمدانی بحیثیت مبلغ اسلام

بارہ رجب المرجب یوم ولادت علی ثانی حضرت امیر کبیر سید علی ہمدانی علیہ الرحمہ کی مناسب سے خوبصورت تحریر

مزید پڑھیں

جامعہ اسلامیہ صوفیہ امامیہ نوربخشیہ ٹرسٹ کراچی نوربخشی تاریخ کا ایک منفرد مدرسہ ہے . بروز پیر 8اکتوبر 1990ء بمطابق 17 ربیع الاول یوم ولادت حضرت محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو تاریخ نوربخشیہ کے اس عظیم دینی ادارے کی ابتداء ہوئی

مزید پڑھیں

مجاہدہ اور اعتکاف

نوربخشیہ [سلسہ ذہب ] کو ایک خاص امتیازی حیثیت حاصل ہے جو دوسرے سلاسل تصوف میں موجود نہیں ۔

تحریر : سید اذلان شاہ شگری

مزید پڑھیں

اسلام کسی بھی قسم کے شک کے بغیر ہر دین اور ہرقانون سے زیادہ علم و دانش کو اہمیت و برتری دیتا ہے اور انسانوں کو تعلیم و تعلم کی طرف دعوت دیتا ہے۔

تحریر : زاہد علی حافظی

مزید پڑھیں
قائن کا سفر

سوشل میڈیا کے بے شمار فوائد میں سے ایک فائدہ دنیا کے مختلف کونوں میں موجود محققین اور علمی لوگوں سے رابطہ ہونا بھی ہے ۔
تحریر: سید بشارت حسین تھگسوی

مزید پڑھیں

آپ کے اسماء والقابات کے حوالے سے کوئی مسقل کتاب کسی بھی زبان میں ابھی تک منظر عام پر نہیں آئی ۔انشاء اللہ حقیر کی یہ کوشش نزد خداوند مقبول و منظور ہو۔
تحریر:سید بشارت حسین تھگسوی

مزید پڑھیں

اکیس مارچ عید نوروز کو مسلک صوفیہ امامیہ نوربخشیہ کی تعلیمات میں میں ایک مذہبی اہمیت حاصل ہے اور مذہبی جوش و جذبے سے منایا جاتا ہے ،کیونکہ ہماری تعلیمات کی رو سے 18ذی الحجہ 10ھ مطابق 21مارچ 632ء کو
تحریر: محمد ابراہیم لودھی

مزید پڑھیں

کسی بھی شخصیت کے بارے میں جاننے کیلئے سب سے پہلے ضروری ہے کہ اس کی نام او ر حسب ونسب معلوم کریں کہ وہ انسان کیسا ہے باالفاظ دیگر نام ہی وہ چیز ہے جس کی بنا پر شخص اور شخصیت کا اندازہ لگایا جا سکتا ہے
تحریر:سید بشارت حسین تھگسوی

مزید پڑھیں
Shah e Hamadan

حضرت امیر کبیر سید علی ہمدانی رحمۃ اللہ علیہ بن شہاب الدین ہمدانی (1314ء تا1384 ) نہ صرف سلسلہ کبرویہ کے ایک عظیم صوفی بزرگ تھے بلکہ عرفانی شاعر ہونے کے ساتھ ایک محقق بھی تھے۔
تحریر: اعجاز حسین غریبی

مزید پڑھیں
Shah Syed Muhammad Noorbakhsh

نام :سید محمد ، لقب :نوربخش ، والد :عبدا للہ ، بروز جمعرات ۱۴ شعبان ۷۹۵ ھ ہجری قصبہ قائن میں پیدا ہوئے ۔ سات سال کی عمر میں قرآن مجید حفظ کیا ۔ مختصرمدت میں علوم ظاہری وباطنی میں متبحر ہوگئے ۔
تحریر: اعجاز حسین غریبی

مزید پڑھیں